Заешките мотиви изместват котешкия тренд

Зайци - новите модни любимци стъпиха на подиумите

0 коментара Сподели:

Котешката визия е модна мантра от доста време насам. Всичко започна от котешките принтове, идея на Miu Miu от 2010г и продължи да се развива стремглаво след като Givenchy наложиха котешките уши през 2011г. А помниш ли котешката лимитирана колекция на  Diane Von Furstenberg – чанти, ключодържатели, диадеми, протектори за телефони и какво ли още не? По-интересното е, че тези модни аксесоари са вдъхновени от собственото й черно коте Marmite, превърнало се моден диктатор.


Котешкия фасон остава назад в историята… някъде в миналия сезон, защото се задава нещо друго по-невинно и по детски сладко. Този път ще наблюдаваме засиленото присъствие на заешките мотиви в аксесоарите на Marc Jacobs. Продукт от съвместната работа на топ дизайнер за 2009г на аксесоари Katie Hillier и на Markus Lupfer, са топлите пуловери със заешки мотиви, украсени с пайети, камъни Swarowski и точки. Те ще бъдат изключително актуални, така че можеш да си ги набавиш за зимния гардероб.


По китайския календар 2011 беше годината на заека, но това не пречи да обвържем и 2014-та с това безобидно животно. Освен това ние вече забелязваме доста светски личности, доверили се на животинските ушички и то на публични места – от Rihanna до Ashley Оlsen. И като се заговорихме за зайчета, какво по-тематично от Playboy и Kate Moss, позираща за 60-тата годишнина на най-четеното мъжко списание и своя 40-ти рожден ден. Тук оставаме безмълвни…

 

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *