Local heroes: Елизабет Лазарова

Успехът е в това да не спираш да се информираш.

  • 11.10.2018
  • от Плами Максимова
  • снимки: Иван Коловос

Тя е красивата пресечна точка между първите хора на социалните мрежи (с днешна дата това са инфлуенсърите) и брандовете, които са готови да инвестират все повече и повече в това да попаднат в техния фийд. Еднакво умело тя кара и едните, и другите да се чувстват добре и им дава насоки как да си бъдат максимално полезни.

С какво се занимаваш?

С ПР и дигитален маркетинг и по-конкретно изграждане на инфлуенсър маркетинг кампании и комуникационни стратегии в INFLUENCER.BG.

Дигиталният маркетинг търпи непрестанни трансформации, как се справяш с бързите темпове на развитие?

С постоянно търсене и намиране на информация.

В днешно време е изключително важно да бъдеш в крак с тенденциите и всичко, което се случва в дигиталния свят. Това е и основна част от работата ми – ежедневно четене и ровене по теми, които са важни за бизнеса и личностното ми развитие.

Бяхте сред първите у нас, които решиха да обединят сили с инфлуенсърите, какво ви накара да повярвате, че ще ви се получи?

В цялата динамична и изцяло нова среда, която се подрежда в движение всеки ден, излизат нови възможности и предизвикателства.

В хода на работа открихме липсващо звено във веригата между брандове и инфлуенсъри и така се появи и агенцията ни, в която работим по кампании, успоредно с инфлуенсъри, брандове и агенции.

Как това да имаш влияние в интернет се превърна в индустрия?

Основна причина е дигитализацията. Все повече брандове се ориентират към нови канали за позициониране и именно тук идва ролята на инфлуенсърите.

А ти как превключваш от онлайн в офлайн и обратно?

Приятен и лесен за изпълнение начин е да прекарам време в планината – така успявам максимално да се изключа и презаредя. Напоследък успявам да съм офлайн и в градски условия, но само през уикенда за не повече от час-два.

Виж с кого си говорихме миналия месец.